دعا کنید
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 665
بازدید کل : 283094
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:, :: 19:31 :: نويسنده : فافا

حلقه نازنینمُ که پنج سال بود باهام بود نشونی از طرف عشقم بود گم کردم پنج روزِ دیگه حلقم تو دستم نیست جاش برام خالی میاد میشه دعا کنید پیداش کنم این دومین انگشتری بود که همسری بهم هدیه داد اولیش رو همون چند ماه اول گم کردم این یکی رو برام گرفت خدا کنه پیداش کنم پیش همسری شرمنده نشم البته میدونم بزرگواتر از این حرفاس میگه اشکالی نداره فدای سرت اما خووو خوم خجالت میکشم دیگهدلم برات تنگ شده حلقه خوشگلم

پیدا شد دوستای عزیزم ممنون از دعا و کامنت های مهربونتون



نظرات شما عزیزان:

الما
ساعت12:15---21 خرداد 1393

خوبه که پیدا شد

دوست خوبم:اوهومچشمک



ماه بانو
ساعت21:50---13 خرداد 1393

وای فافا اولش که خوندم ناراحت شدم عکسشو دیدم گفتم چه انگشتر خوشملیم هس بعددیدم نوشتی پیدا شده کلی ذوقید مراقب باش خو دخمللللللللل

دوست خوبم:بوخودا مواظبم شیطون میاد میبردشزبان درازی



غزل
ساعت10:11---11 خرداد 1393

من بودم چنان كتك كاري ميكردمت كه ديگه گم نكني

دوست خوبم:منم همینجوری می ایستادم نظاره میکردم که منو بزنیخنده



رویا
ساعت2:03---11 خرداد 1393

خداروشکر که پیدا شد عزیزم.من بعد بیشتر حواستو جمع کن آخه یادگاریه آدم دلش میشوزه در ضمن زود به زود هم آپ کن

دوست خوبم:باشه رویای مهربون خوشگلبوسهخودمم دلم به صندوقچه تنگ شده اما اصلا وقت ندارم یا مهمون داریم یا مهمونی میرم یا دارم درس میخونمآرام



رویا
ساعت2:02---11 خرداد 1393

سلام عزیزم خوبی؟حلقه پیدا شد یا نه؟منم غصه م شد

دوست خوبم:این کامنت برای وقتی بود که خط اخر نخونده بودی ارهخندهیکم بادقت باش استاد حواست کجاست دخترمچشمک



مریم
ساعت0:02---11 خرداد 1393

یه سوال فافا!!
چرا رمز به خانم یه دوست پس از مدتی ایمیل میشه اما مدتهاست که به من ایمیل نشده؟؟؟؟؟؟

دوست خوبم:به خدا میخوام یه روز بشینم این رمز ایمیل کنم وقت نمیشه دعوام نکن دیگه قول میدم اولین نفر تو باشی خوووگریه



یه دوست
ساعت18:10---10 خرداد 1393

به ما هم رمز میدین یا فقط به دوستای خاصتون میدین؟

دوست خوبم:حضور شما رو تازه رویت کردیم خانم یه دوست بازم رویت کنیم بعد از یه مدتی خود به خود رمز به شما ایمیل میشهخندهآرام



فاطيما
ساعت10:40---10 خرداد 1393

سلام فافا جون خوبي ؟چه خبر؟

دوست خوبم:سلام عزیزم خوبم شما چطول مطولی؟دارم درس میخونم سرم شلوغ وقت کنم باید اپ کنم 3تا روز عشقی دارمچشمک

حالت اسی کامنت گذاشتیخنده



دریا
ساعت12:38---9 خرداد 1393

اره دیگه خدا لعنتش کنه ببین تو رو خدا چطور شکاکم کرده زنه....
البته مرده هم بی تقصیر نیست اگه ادم بود وسوسه نمیشد.....
مرده رفته مخشو زده دیگه....
باید حواسمو جمع کنم من اصلا تحمل همچین قضیه رو ندارم...

دوست خوبم:نمیخوام راجبه چنین شخصیت هایی تو صندوقچم حرف بزنم تو هم اصلا فکرت رو مشغول نکن اقایی رو با هر کسی مقایسه نکن دریا جون شما دوتا ماهیدبوسهفکرای بدم از ذهنت بریز بیرون که فقط جز اعصاب خوردی هدر دادن زندگی چیز دیگه ای نداره بوووس



פֿـآכּـومـ ـﮯ و آقــآیــ ـﮯ :)
ساعت8:53---9 خرداد 1393

عزیز اینارو خود یونی دوخته...ینی فکر کنم دوخته...نمیدونم دقیقا امادشم هست یا نه..
چشم گلمم حتما میخونم

دوست خوبم:ممنون از راهنماییت عزیزم



مریم
ساعت1:06---9 خرداد 1393

وااااااااااااااااای چه حلقه خشگلی
اونروز که نوشته بودی گم شد خواستم پیام بذارم که واست دعا میکنم پیدا بشه اما هرکاری کردم قسمت نظرات باز نشد
اما الان که اومدم نظر بذارم دیدم نوشتی پیدا شد کلی ذوق کردم
خداروشکر عزیزم
امیدوارم همیشه شاد ببینمت

دوست خوبم:مرسی عزیزمبوسهتو یکی از دوستای بامعرفتم هستی مریمی کلی دوست دارم بووووس



یه دوست
ساعت23:06---8 خرداد 1393

سلام
من تازه با وبتون آشنا شدم،چندتا از پستاتونو خوندم دیدم خیلی قشنگن،تصمیم گرفتم از اول بخونم،واقعا خاطرات قشنگی هستند،امیدوارم همیشه زندگی شاد و عاشقانه ای داشته باشین و هر روز بیش از روز قبل عاشق هم،بهترین آرزوهارو براتون دارم

دوست خوبم:سلام عزیزم خوش اومدی به صندوقچه مابوسهمرسی عزیزم منم خیلی خوشحالم که یه دوست به دوستای دیگم اضافه شدلبخند



פֿـآכּـومـ ـﮯ و آقــآیــ ـﮯ :)
ساعت20:01---8 خرداد 1393

خداروشکر که پیدا شد....

دوست خوبم:مرسی عزیزم



دریا
ساعت14:44---8 خرداد 1393

خداروشکر دیگه نشنوم از این حرفااااا که گم کردمد ال کردموووو
افتاااااااااااااااد؟

دوست خوبم:نعخیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم ضعیفهخندهخندهخندهبوسه



صبا-یک بانو
ساعت9:36---8 خرداد 1393

وای فافا جونم
نمیدونی چقدر خوشحال شدم
اومدم واست بنویسم کدوم سوره رو میگن بخونید خوبه یهو اینو که دیدم کلی ذوق کردم
الهی شکر
راستی پست 15 و44و45 باز شد واست واسه خواستگاری و آشناییه عزیزم

دوست خوبم:ممنون صبا جونبوسهاخ جون اومدمچشمک



فاطيما
ساعت13:34---7 خرداد 1393

وايييييييي راست ميگي؟
نگران نباش پيداش ميكني فافا جون
تازه عشقتون كه همون مهرومحبتي كه بينتونه مهم اونه ودوست داشتن
راستي حلقه ات خيلي نازه خوب فكر كن ببين كجا گذاشتيش
فدات بوسسسسسسسسسسسس خانمي

پاسخ دوستم:پیداش کردم گوشه تختم افتاده بود این حلقه شیطونخنده



ميشا
ساعت9:21---7 خرداد 1393

انشالله زودي پيدا ميشه دوستم ناراحت نباش...

پاسخ دوستم:جوینده یابنده است بعله پیدا کردمچشمک



zahra
ساعت13:34---6 خرداد 1393

چه حیـــــــــــــــف خدا کنه زودی پیداش کنی عزیزم

پاسخ دوستم:پیداش کردم عزیزم زهرااااااااااااااااااااااااااااا کجایی تو دختر خوبیفریاد



مرجان
ساعت22:08---5 خرداد 1393

ای وای عزیزم امیدوارم پیداش کنی اگرم نشد فدای سرت
چه حلقه قشنگی هم بوده

پاسخ دوستم:نه بابا چی فدای سرتخندهبوسهمرسی عزیزم



همسری
ساعت21:29---5 خرداد 1393

فدا سرت

نفسی جونم:واقعا:)



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: